Bahasa: EN | BM |

Polisi Pengumpulan, Pembatalan Dan Pengembalian Wang

Pembatalan Sebelumnya
Jika anda membatalkan pesanan sebelum PASS menjemput barang dari rumah anda, anda tidak akan dikenakan sebarang caj tambahan. Pelanggan boleh memberitahu kami mengenai pembatalan pengambilan pada bila-bila masa. Setelah permintaan pembatalan diterima, kami akan memberikan nasihat mengenai pembatalan dalam tempoh 12 jam.
Polisi Pemulangan
PASS tidak akan mengembalikan barang sumbangan yang salah. Perkhidmatan kami berhak menolak barang-barang yang tidak boleh digunakan.
Polisi Pengembalian Wang
Tiada pengembalian wang setelah kami menerima dan memeriksa barang-barang untuk disumbangkan. Setelah barang diterima memenuhi polisi pengambilan kami, tiada pengembalian wang.
Polisi Pengutipan
Perkhidmatan pengutipan kami adalah percuma, kami akan memeriksa dan mengesahkan barang sebelum pengambilan. Kami tidak akan mengembalikan barang sumbangan yang salah. Perkhidmatan kami berhak menolak barang-barang yang tidak boleh digunakan.

Kami akan mengutip barang ke alamat yang diberikan. Pastikan alamat yang betul dan nombor telefon yang boleh dihubungi disediakan semasa menyelesaikan pesanan anda. Kami tidak mengutip barang dari alamat yang tidak sah.
Waktu Pengutipan
Waktu pengutipan kami adalah antara 12 petang hingga 4 petang pada hari bekerja (Isnin hingga Jumaat) untuk barang yang akan diambil di destinasi anda.